Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłaju zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Niektóre treści mogą znajdować się w formie skanów.
Niektóre załączniki mogą mieć nieprawidłową strukturę.
Może występować brak list ( nieuporządkowanych i uporządkowanych)
Niektóre zdjęcia mogą być nieprawidłowo opisane.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Tomasz Janusz — e-mail: t.janusz@klaj.pl lub telefonicznie 12 284-15-66.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
swoje imię i nazwisko,
swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
Bogdan Czyż — Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłaju
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłaju, Kłaj 652, 32-015 Kłaj
Lokale użyteczności publicznej Gminy Kłaj użytkowane przez Urząd Gminy jak również przez niektóre jednostki organizacyjne gminy (w tym GOPS) to dwa sąsiadujące ze sobą budynki znajdujące się w ścisłym centrum miejscowości Kłaj, bezpośrednio przy głównym skrzyżowaniu (rondzie) dróg Kołodziejczyka i Płachcińskiego.
W bliskiej odległości od budynków urzędowych znajduje się park, ośrodek zdrowia, poczta, bank i liczne placówki handlowo-usługowe.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłaju mieści się w budynku nr 652 w Kłaju.
Jest to 4 kondygnacyjny biurowiec, wybudowany w latach 70-tych XX wieku, potem wielokrotnie remontowany i modernizowany.
Do budynku prowadzą dwa wejścia, oba z poziomu gruntu.
Centralne wejście znajduje się od strony głównego budynku Urzędu Gminy (od południa) i prowadzi na klatkę schodową, z której można dostać się na wszystkie kondygnacje i usytuowane tam biura różnych jednostek.
Drugie wejście dedykowane dla klientów GOPS znajdujące się po stronie zachodniej od ulicy Płachcińskiego.
Pomieszczenia użytkowane przez GOPS w Kłaju znajdują się na parterze oraz na II i III piętrze (sekcja świadczeń rodzinnych).
Klienci Ośrodka Pomocy Społecznej korzystają z obydwu tych wejść:
1) Z wejścia od strony zachodniej (biura na parterze) - korzystają głównie osoby załatwiające sprawy związane z pomocą społeczną, stypendiami szkolnymi i dodatkami mieszkaniowymi,
2) Z wejścia od strony południowej (biura na II i III piętrze) - korzystają interesanci załatwiający sprawy dot. świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i funduszu alimentacyjnego.